Tuesday, September 2, 2008

Minu suvi



Ma olin väga õnnelik, kui kool ära lõppes.
Minu suvi oli väga huvitav ja tegus. Mul ei olnud kordagi igav, sest koguaeg oli midagi teha.
Esimesena räägin ma teile oma Türgi reisist.
Türgis käisin ma suve algul. Seal oli lihtsalt nii soe ja mõnus oma koolivaheaja esimesed nädalad veeta. Türgi on hoopis teistsugune maa. Seal on mäed mida Eestis pole ja kindlasti on seal teistsugused inimesed ja kombed. Inimesed on seal palju vaesemad ja alandlikumad. Nad võistlevad iga sendi ja euro eest ja muidugi usuvad nemad hoopis teisi asju mis meie siin Eestis ja meil on hoopis teine kultuur.
Kookuvõtteks meeldis mulle Türgis väga.
Kui ma Türgist tagasi tulin läksin ma Soome linnamäele. Kahjuks sain ma seal väga vähe aega olla, aga ägedamatel karussellidel sain ma ära käija. Need olid muidugi Ameerika mäed, aga kui juba mägedest rääkida siis augustis sõitsin ma Lõuna-Eestisse kus oli ka mägine maastik. Me sõitsime koguaeg bussiga ülesse ja alla, aga kui me lõpuks Käärikule jõudsime hakkasime kohe trenni tegema kuna see oli ju tants laager.
Kui nädal aega higistamist möödas sai hakkasime kodu poole tagasi minema.
Oli jäänud veel kaks nädalat koolini mis möödusid muidugi väga kiiresti ja ühel hommikul märkasingi, et juba peab kooli minema, aga kokkuvõtteks jäin mina oma suvega väga rahule ja loodan, et järgmine suvi tuleb sama tore.
ILUSAT KOOLIAASTAT KÕIGILE!

No comments: